Despre proiect

Sistemele informatice de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management) si BI (Business Inteligence) reprezinta instrumente vitale pentru companiile locale, nevoite sa-si gestioneze mai bine costurile si sa-si canalizeze eficient efortul de vanzare pentru a ramane competitive.

Motivul principal pentru care implementarea unei solutii ERP si CRM este vitala pentru succesul unei companii este reprezentat de eficienta acestora. Procesele manuale dificile sau sistemele informatice invechite si neintegrate sunt predispuse la erori, necesita munca intensiva si pot solicita extrem de mult timp si bani. Astfel, lipsa automatizarii unor activitati fundamentale si de rutina pentru gestionarea resurselor si a relatiilor cu clientii ale companiei poate face imposibila mentinerea acesteia pe o linie productiva si profitabila.

O solutie integrata ERP-CRM-BI permite unei companii sa obtina o reala automatizare a proceselor de afaceri, optimizand multe din activitatile de zi cu zi din cadrul companiei, in acest mod permitand angajatilor sa isi concentreze eforturile in astfel de initiative care necesita atentie personalizata. Acest aspect permite cresterea productivitatii si randamentului muncii, dar va genera si reducerea semnificativa a cheltuielilor fixe si variabile precum si a celor asociate cu functionarea.

Un alt motiv pentru care implementarea unei solutii integrate ERP-CRM-BI este necesara in cadrul unei companii este capacitatea acestora de a creste consistenta si precizia informatiilor din cadrul diverselor compartimente oferind o baza de date unica.

Instrumentele BI de analiza comparativa sunt importante si vor permite companiei sa previzioneze scenarii de evolutie, resurse necesare, sa ia decizii pentru a minimiza riscurile organizatiei, dar si sa stie cum sa profite de oportunitatile aparute intr-o piata in continua schimbare.